knockeduplife

virrpanna!

Kategori: Allmänt

stressen inför detta dop är hemsk!!
bakat två laddningar bullar, moccarutor och lyckselekaka. Bara kvar tårtorna och saltrulle. Som tur är så har Ottos farmor hjälpt till med att baka kakor! Sen så har jag färgat håret på Farmora och klippt Kents hår hunnit tatuera mig och tvättat kläder. Sen måste det städas också. ORKAR INTEEEE! Sen har dem bytt termostaterna? här hemma också, så det har varit jätte kallt i lägenheten. Men nu har dem fixat de, dock så har jag varit så borta i huvudet att jag glömt i pricip allt, och till råga på det hade jag tydligen glömt att spola toaletten när vaktmästarn var och greja på toan. Tur att det inte var nr2 som låg där. ska försöka lugna ner mig lite så det inte sker fler missöden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: