knockeduplife

Tordag

Kategori: Allmänt

Klev upp i vettig tid idag faktiskt. Vi har varit ute på en prommis jag, Ottoman och Molly. Skulle till candycorner för att köpa lite snus (dem har jätte billigt snus där men tyvärr har dem gått i KK till min stora besvikelse) och fick en stock för halva priset, tackarrrr. Är något mildare idag men inte fan är det varmt för de inte. På med björnfittan och halsduk inlindad runt halsen, Ottoman stormtrivs när det är kyligare ute, sover gott i vagnen. Fast det skulle nog jag också göra om jag fick ligga i en massa kläder åkpåse och hela faderuttan.
 
Gorillan kommer för övrigt inte hem idag heller, men imorgon. Lika bra är väl de kanske, blir alltid ett sånt jävla liv när Skellefteå vinner över Luleå och vise versa. Gym ikväll, känner mig riktigt laddad faktiskt. Ha en bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: