knockeduplife

TGIF!

Kategori:

Blev tydligen 22 igår. Känns som att någon plussade på tio år. Men hade en bra dag och folk här hemma mellan tolv och nio så jag var rätt trött igår när jag la mig i sängen. Blev dessutom väldigt överraskad när det plingade på dörren och fick blombud av gubben. en jättefin bukett var det med höst löv och rosor och några andra blommor. Ottoman somnade halv åtta och sov i tolv timmar. Mycket skönt. Han är fortfarande väldigt förkyld rinner snor och hostar må det gå över snart.

Ikväll ska vi ut till Setsele och äta middag, jag ska göra middagen. Har inte bestämt vad jag ska göra men det blir nog något gott. Sen blir det att fara hem och lägga upp fötterna på bordet. Har av någon konstig anledning haft ont i huvudet i en vecka, om de är förkylning vet jag inte men jag skulle kunna tro de.

Dags att väcka Otto och vänta in Kenta!
Tjingtjong

Kommentarer


Kommentera inlägget här: