knockeduplife

Goddagens!

Kategori: Allmänt

Började dagen i vanlig ordning kvart över sex imorse. Jag är verkligen inte gjord för att kliva upp den tiden på dygnet. Men idag än så länge har knubbisen varit på bra humör och roat sig själv med allt möjligt. Skönt!
Håller på att packa ihop lite saker, åker till Malå på fredag och sen stannar jag där i två veckor ungefär. Så nu mina vänner vill jag umgås med er!
 
Ïkväll åker vi in till stan för att äta tacos och se hockey, dock får jag inte se Saik utan jag får se dem mellan pauserna. Inte lätt att vara Saik fan i en Luleå familj.
Var ju förresten och såg Luleå-Saik förra helgen, riktigt roligt. Men att ha en pojkvän som håller på Luleå och hatar Skellefteå är inte lätt ska ni veta. Tror det kanske hann gå tio minuter innan han var hes. Blev i och för sig roligare att retas, inte för att det hjälpte eftersom Skellefteå förlorade. Men kul var de, men tur att det är ett tag bort innan dem möts igen.
 
Ska fortsätta att packa ihop lite saker, sen ska jag lägga upp fötterna på soffan och vila.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: