knockeduplife

Min Otto

Kategori: Allmänt

Hemkommen från Empan, haft en mycket trevlig kväll. Och gott var det med grillat så som alltid. Blev mycket bebis prat.
Och jag måste bara få lätta på mitt lilla hjärta. Älskar min lilla Otto så otroligt mycket, kunde aldrig någonsin tro att han skulle tillföra så mycket i mitt liv som han har gjort. Han har ändrat min livssyn så otroligt mycket. Varje dag är en lycka, varje dag får jag le, varje dag gör han något nytt och varje dag har jag ett leende på läpparna. Folk pratar om att livet är över när man får barn, mitt liv började när Otto kom. Folk pratade om att man inte får sova när man får barn, jag behöver inte sova bara jag vet att Otto får sova. Att få byta blöja kan i sig vara en fröjd, bara att få pyssla om honom och göra han nöjd är en lycka som inte går att beskriva. Att se honom utvecklas var dag gör att man blir så otroligt stolt och tycker att han är den första och bästa och finaste i hela världen, ingen kan mäta sig med honom. Alla hans små ljud som gäspningar, skratt, joller och pruttar är dem finaste. Och tanken på att han faktiskt har legat i min mage i nio månader är helt ofattbar. Han är mitt allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: