knockeduplife

Onsdag

Kategori: Allmänt

Vilken start på dagen! Måste ha hänt något med min kropp, för herregud vad trött jag är. Vi sov till sju idag och sedan från nio till tolv!! Skönt var det, men vet inte riktigt om jag kan tycka att jag är särskilt mycket piggare. Har varit iväg en sväng på affären för att inhandla lite ingredienser till tacos ikväll. Kelly, Patrik och Kicken ska få bli mina middags gäster ikväll.
Har även fått hem lite landet för länge sedan, så jag hade tänkt hamna i nostalgi ikväll. Anledningen till att jag ska har hämtat hem den serien är för att jag ska vara barnvakt åt lilla Aggan på lördag, och jag skulle tippa på att hon inte vill se bondgården igen. Hon har väl sett den varje gång hon varit hemma hos mig, så det håller på att vara några gånger nu. Sen så är ju Landet för länge sedan även en serie som jag kan sitta och titta på utan att bli irriterad.
Otto ligger i skrivande stund ner bäddad i vagen ute i blåsten, så jag hade tänkt att jag skulle ta tillfället i akt och städa lite grann. Imorgon får jag nämligen fin besök. Kära prästen kommer förbi för att planera inför dopet.
Hare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: