knockeduplife

Godmiddag eller godmorgon för vissa

Kategori: Allmänt

Har nog fått sova tre timmar inatt på sin höjd, inte beroende på Otto utan på mig själv. La mig vid tio men sista gången jag tittade på klockan var den kvart över två. Och sen upp och hoppa klockan fem. Men efter tre koppar kaffe är jag inte så trött som jag egentligen borde vara. Otto ligger då iallafall och sover så sött i vagnen ute. Blev förresten över glad imorse, komme äntligen i ett par jeans som jag inte kunnat ha sen maj förra året. Så dagen började då lyckligt! Idag blir det iallafall ett besök på BVC för mätning och vägning för lill-snorre.
Ska även skicka iväg en lyckönskning åt Marra som ska få bli igångsatt idag, tycker det känns jättespännande eftersom att man har fått följa hela hennes graviditet så man har blivit helt insatt och nyfiken, sen fick hon också ett besked om att det var en stor bebis och av egen "erfarenhet" så håller jag tummarna så hårt jag kan att allt går bra och att hon får vara fräsch efter att lilla fått komma ut!
Halsa ner en kopp kaffe till och sen iväg på sjukan. Ha en bra start på dagen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack gulliga du!!

    Dock blev ju utgången idag inte som vi trott men den som väntar på nåt gott!!

    Innan veckan är slut så finns hon ju här så d känns skönt!

    2012-05-07 | 13:36:47
    Bloggadress: http://marralindahl.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Tack gulliga du!!

    Dock blev ju utgången idag inte som vi trott men den som väntar på nåt gott!!

    Innan veckan är slut så finns hon ju här så d känns skönt!

    2012-05-07 | 13:37:16
    Bloggadress: http://marralindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: