knockeduplife

Blääää

Kategori: Allmänt

hrmpf!
Vilken jävla kalas dag jag har haft idag. Upp med gossen fem imorse pga sprut bajs upp till nacken inkl att sängen var ner sprutad. Skulle iväg på någon slags loppis för att köpa en kökssoffa men gammfolket som skulle med fick två backar med fisk som skulle rensas så det sköts upp med två timmar, Otto har skrikit halsen av sig i princip hela dagen. Dåligt väder och tvättid. Skulle vilja dra ett streck över norges nationaldag. Förhoppningsvis blir kvällen betydligt bättre! Man kan ju alltid hoppas. Någonting positivt kan jag ju iallafall försöka klämma in och det är att jag fyndade lite skit på loppisen, säkert saker som hamnar nere i förrådet tillslut ändå, men va fasen.
Otto har precis somnat och jag håller tummarna att han fortsätter göra de så även jag kan knipa igen mina bajsbruna små ögon en stund. Återkommer om något kult dyker upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: