knockeduplife

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Så var det fredag igen! Måste säga att jag varit ganska alert idag och det har inte ens hunnit bli lunch tid.
Vi klev upp vid åtta imorse och då har vi hunnit ta ett bad tillsammans, vikt lite tvätt, varit iväg på affären och hälsat på gubbarna på sågen för att bjuda på lite fika. Saknar faktiskt sågen lite grann och skiftlaget såklart, mest för att få göra något annat antar jag. Dagarna är rätt tradiga om man inte hittar på något. Missta mig inte, älskar mitt liv med Otto och allt vad de innebär, men skulle vara kul att få göra något annat någon dag och få komma ut och jobba lite. Sen skulle de vara rätt skönt att få tjäna lite kosing så man kan få skämma bort pyret lite. Men den dagen kommer nog så småningom.
Fredag idag alltså. Ska bli bjuden på middag hos Empan och lilla Vilmer ikväll. Måste ju även få inflika att jag måste vara väldigt populär middagsgäst efter som att tio minuter efter Emelies inbjudan ringde Kelly och ville bjuda på middag ikväll också. Inte lätt att vara trevlig och rolig att umgås med ;)
Nu blir det till att städa lite och sedan lägga upp fötterna på soffbordet och bara njuta!

Kommentarer

  • PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie säger:

    Haha! men oj så himla kul att du tycker de :D Kul att höra efter alla säger hon är pappa upp i dagen! Men när vi såg dom här så ändrades de liite iallafall.

    2012-05-04 | 15:18:34
    Bloggadress: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: