knockeduplife

Har inte tid, fullt upp, återkommer när schemat är lugnare.

Kategori: Allmänt

Känner att jag är kass på att uppdatera här... Önskar att jag kunde skriva att jag har fullt upp med barnskötning, städning och annat viktigt, men de har jag inte. Otto är underbart snäll, städning är något jag inte har lust med och något viktigt har inte hänt. Vi fördröjer våra dagar med en morgon prommis, kanske svänger om Kelly och Patrik då och då, ligger och slöar på soffan, och sen är de plötsligt kväll.

Däremot har jag börjat se på Sons of anarchy för att alla surrar om att den serien är så bra, så jag har tagit mig i kragen och börjat se den. I'm in love. Så bra serie! Så på två dagar har jag passat på att se den när Otto sovit och börjar på säsong två ikväll! Spännande spännande.
aaah, juste. Var på hundkalas idag också. Nikkster fyller ett imorgon så Kelly hade ett litet födelsedagskalas åt honom idag! Hahaha. Hon hade varit så uppfinningsrik att hon t.o.m gjort tårtor åt dem små liven. Såg riktigt roligt ut faktiskt. Så grattis på dagen Kicken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: