knockeduplife

Kärlek

Kategori: Allmänt

Att en sån här liten krabat kan få ens hjärta att känna så mycket kärlek är helt otroligt. Det gör nästan ont varenda gång man tittar på han. Man vill bara äta upp hela honom. Kunde inte ha fått en finare gosse.
Man hade fått upp en bild i huvudet under tiden man var gravid hur det skulle vara att bli mamma, men det är inte ens i närheten av hur jag trodde de skulle kännas. Under tiden som jag var gravid så fick man en helt annan syn på livet. Helt andra prioteringar och värderingar. Saker jag tyckte var viktigast förut suddades bort helt. Brydde mig inte så mycket om hur morgon dagen skulle se ut bara jag fick festa och leva livet. Nu har jag fått något som jag alltid kommer att kämpa för oavsett hur dagen imorgon ser ut. När jag fick reda på att jag var gravid bokade jag en tid för abort direkt, och när jag tänker på att jag var en tablett ifrån att inte få ha Otto i min famn idag tåras ögonen. Skulle inte kunna byta ut det här livet mot något annat i hela världen. Det här är Kärlek med stort K.

Kommentarer

  • ylwawiie säger:

    Åh vad fint skrivet, sitter här med tårar i ögonen!

    2012-03-02 | 11:32:39
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/
  • Marra säger:

    Å herregud!!

    Nu sitter kg och storbölar, va fint skrivet och vad förväntansfull jag själv blir!!

    Du ha verkligen en fin kille!!

    2012-03-02 | 13:58:34
    Bloggadress: http://marralindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här: