knockeduplife

Happy friday.

Kategori: Bara Moa

Haft en jätte bra dag idag!! Agerade frisör åt två herrar och nöjda blev dem, så då blev jag nöjd. Ätit lite flottig mat på Sibylla med far och syster Aggan. Påhälsning hos Ida m.fl. Fast där gick det lite snett, Otto var jätte nöjd ett bra tag till h-vetet gjorde entré. Han blev hungrig... Luuuuugnt tänkte jag eftersom jag hade varit så noga med att packa väskan med allt som är behövligt, tills jag upptäcker att jag glömt amningsnappen i Setsele. Efter några sekunders fundering tänker jag, luuuungt jag har ju packat ner mjölkersättning. Tills jag upptäcker att jag glömt nappflaskan hemma. Så Otto (ruggigt hungrig) skriker och skriker så svetten rinner, tårar rinner och skriken eskaleras till max. Som tur var så kunde Felicia springa hem till mig och hämta nappflaskan och efter ett mål mat så somnade han helt utmattad. Vilken panik man kan få alltså! Nåväl kvällen slutade bra iallafall, blev en sväng upp till furudrömmen hos Kelly och Patrik så med gott umgänge och lite BB kan inte denna dag resumeras annat än bra! Nu är de banne mig GODNATT!!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2952676/images/2012/pic_194229368.jpg" class="image">

Kommentarer

  • PATRICIA - Wiljas & Novalies Mamma. säger:

    Jag vill tacka så mycket för kommentaren som du lämnade inne hos mig om vår älskade lilla Novalie <3

    Kram från hela familjen.

    2012-03-18 | 13:57:29
    Bloggadress: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: