knockeduplife

Förvirrad

Kategori: Allmänt

Imorse så låg vi och myste ända till klockan halv nio. Och Otto sov från tio igår kväll och vaknade vid tre för lite mat och somnade om igen. Ganska skönt kan jag tycka!

Men nu till något annat... Har kommit på att jag håller på att vara riktigt glömsk. Glömde att jag skulle vara på BVC nio imorse, glömde att galejan gubbarna skulle komma nio och hämta gamm tvn. Sen glömmer jag små saker som att svara på sms. Och det som händer oftast är att jag går in i ett rum och glömmer bort vad jag skulle göra, och måste gå tillbaka för att påminna mig själv vad de var. Ska det vara såhär när man är 21?? Jävligt irriterande är det iallafall. Nu blir det att slänga sig i sängen för att hoppas att minnet kommer tillbaka till imorgon. Godnatt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Cutieliciuos :)

    2012-03-21 | 22:34:28
  • Kim säger:

    Ammar du?! Man brukar säga att mjölk i brösten leder till bomull i hjärnan :) man blir lite disträ :)

    2012-03-22 | 01:43:36
  • camilla säger:

    Helt normalt :) Det går över efter ett år eller så ;)

    2012-03-22 | 06:34:52

Kommentera inlägget här: