knockeduplife

Söndag

Kategori: Allmänt

Kan ju berätta lite vad som hänt denna helg! Fredag var vi ute i setsele och åt lite mat, renskav och potäter. När vi kom hem kikade Mickan förbi och såg film med mig, John carter, dock så minns jag inget av filmen pga att vi mest pratade (får se den igen, verkade bra). På lördagen blev det en liten sväng på marknaden som dem hade. Dock en väldigt liten sväng i och med att det blåste kallt (måste köpa en vindjacka åt knodden), köpte en stekpanna, inte på marknaden men på Ica. Sen ut till setsele för lite grillat! Provade på att göra potatis rullar, mycket gott! Väl hemma så kom Jompis på besök och vi delade på en flarra vin och Jompis masserade min fötter (Vet inte om det berodde på att han var generös eller ägd, något av de). Sen idag har vi varit ute i regnet och prommat. Otto fick sitt första riktiga smakprov på päron och mango puré, uppskattat! Lotta och Mickan våldgästade oss och surrade lite. Sen började lugnt vatten på TV3 såg klart den och nu ligger jag i sängen och ska försöka sova. Hör att knodden ligger och snarkar och snuttar på nappen, så jag måste göra ett ärligt försök. Godnatt!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: