knockeduplife

Skit och Lycka

Kategori: Allmänt

Nu är då flyget ner till Götet och hem igen bokat. wiiie, kommer verkligen att bli så jäkla roligt och mina kära vänner kommer nog att blöda ur öronen innan jag ens åkt. Men de får dem ta, för jag ska se The Boss!!
Till något helt annat! Imorgon ska jag och Ottoman till källan med några "mamma" vänner (vad vuxet det lät). Vi ska bada med dem små och äta lunch! Blir nog väldigt trevligt, och kul att få se alla dem små som man inte hunnit träffa än. Hoppas och håller tummarna att Otto ska vara på bra humör. Han har varit lite gnällig på sistonde, men de beror nog på hans hårda mage. Men med lite messmör så har magen kommit igång igen och han har varit så snäll sedan dess. Man känner sig ganska töntig när man sitter och klappar händerna och ropar åååh vad bra så fort man hör en liten prutt. Och lyckas han dessutom bajsa på egen hand blir jag så glad att jag ska pussa honom överallt och nästan lägger hakan i bajset. Men de är verkligen inte roligt att när gossen är hård i magen, för man vet ju själv hur jobbigt de är. Nu ska jag lägga ner bajs pratet för denna gång och masa mig till sängen för lite sömn. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: