knockeduplife

Lördag

Kategori: Allmänt

Goddag eller vad du nu vill kalla det. Måste bara börja med att berätta att jag sovit väldigt konstigt inatt. Somnade väl kring halv tio men har säkert vaknat fem gånger under nattens lopp. Har dock somnat om igen utan problem. Fast nu på morgonen så vaknade jag upp dyngsur i svett p.g.a en hemsk mardröm. Drömde att jag och Otto åkte ner i en snö grop och rörde jag mig så åkte vi bara längre och längre ner, låg och skrek på hjälp men ingen kom. Tack och lov så vaknade jag upp och insåg så småningom att det bara var just en dröm. 
 
Otto han har då sovit väldigt gott hela natten och fick väcka upp honom halv elva. Så han är då utvilad iallafall. 
 
Vi har väl tänkt oss upp till Kelly och Patrik och hälsa på lite, senare ikväll blir det middag hos Empan och Vilmer. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: