knockeduplife

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Haft en väääldigt lugn dag idag. Otto har sovit oroligt hela natten så mamma har varit trött idag. Men som tur är har Otto varit en väldigt snäll pojke idag. Däremot somnade han för natten för en halvtimme sen vilket innebär att det lär bli oroligt inatt också. Vi har inte riktigt kommit tillbaka till våra vanliga rutiner riktigt än. Skulle lägga han för en middags lur men efter en timmes bråkade gav jag upp och så fick han vara vaken tills han nästan stupade. Så nu sover han och det får han fortsätta göra. Det bådar inte gott att han blir mer och mer envis, och fortsätter han vara envisare än vad jag är lär jag få problem i framtiden hehe. 
 
Nåja, kan ju ta och berätta om hur det går med nutrilett so far. Har inte gått in helhjärtat kan jag lova, två shakes om dagen plus middag, men ändå så har tre kilo rasat sen jag kom hem och det är ju inte fy skam. Ska fortsätta veckan ut med två shakes om dagen och går det så pass bra så kanske man kör ren kur från och med nästa vecka. Men vi får se. 
 
Aa, juste. Håller på att ljusa upp mitt hår så nu är har jag fyra olika nyanser av orangefärg på håret. Har dessutom inte bestämt mig vad jag ska göra med de, det får vila ett tag tills jag bestämt mig helt. bla bla bla, jätte intressant. Lägger upp fötterna på sängen och vilar istället.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: