knockeduplife

Återuppstått från de döda...

Kategori:

Hej på er! Long time no see? Vi har nämligen haft lite semester och då blir uppdateringen lite lidande. Har haft två jätte trevliga veckor. Vi har varit i Luleå den mesta tiden, sen har vi även varit och hälsat på Far m. Familj i Piteå på havsbadet. Men nu är vi hemma igen! Visst är det konstigt att det alltid är så skönt att få komma hem? Däremot hade jag lämnat lägenheten i ett väldigt dåligt skick. Inte så kul att komma hem och börja städa. Väskorna står fortfarande ouppackade. Men imorgon är det en ny vecka, vilket innebär städning, tvättning och diskning. Huvva. Ska även börja om med nutrilett imorgon också. Nu ska dessa sista fem kilo bort. Hade ju som mål att få bort tio under sommaren, men efter den här "semestern" kan jag lova att jag inte gått ner någonting så med lite motivation ska jag klara de. Bjuder på hur lyan ser ut just nu och hur slut jag är. Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: