knockeduplife

Ricinolja i håret!

Kategori: Allmänt

Nu har jag läst så många gånger och måste erkänna att jag kanske är lite väl lättpåverkad, meeeen de är ju ändå värt att prova. Ska köra med ricinolja i två veckor åtminstonde för att se om det blir någon skillnad på håret. Tydligen ska det hjälpa håret att bli starkare så man inte tappar lika mycket hår, det ska även göra det fräschare och sen ska det få håret att växa betydligt mycket fortare. Det kostar bara 40 kronor på apoteket och ska masseras in i hårbotten och efter 30 min ska det sköljas ur med schampoo. Vissa sköljer bara ut med balsam och vissa låter det sitta i under natten. Men oljan är ganska dryg och tjock så jag sköljer ut de efter bara 30 min. Ska blir spännande att se om det fungerar!



Så låt detta sköra hår växa och bli starkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: