knockeduplife

Only one woman

Kategori: Allmänt

Men godmorgon!!
Har sovit rätt bra inatt må jag säga, vaknade mitt i natten och var så kissnödig att det kändes som att blåsan kunde spricka men jag orkade inte kliva upp ur sängen för att göra natt besök på toan, så jag höll mig. Vilket resulterade i att jag knappt tog mig upp ur sängen imorse. Rulla gick inte för då hade de kunnat ske en olycka. Så jag masade ner på rygg som en mask. Kan inte ha varit en vacker syn, men upp tog jag mig!
Ska ut och promenera en lång sträcka idag, ska gå upp på hökvägen (200 meter). Känns som att det tar en evighet. Men ska iallafall till Kelly och Patrik och hälsa på. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Kanske skulle ta och måla klart min spegel. Började måla spegeln och rumsbordet. Var riktigt nöjd med rumsbordet. Har pratat om att måla om rumsbordet i typ tre år men igår blev de gjort, inte en dag för tidigt. Kan lägga upp en bild sen. Nu ska jag klä på mig och bege mig. Ha en bra dag.
Började för övrigt att sminka mig men det blev så jävla jobbigt att det bara blev halv gjort. SVETTNINGAR!!! Så om någon ser mig idag... Nej jag är inte sjuk, ser ut såhär.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: