knockeduplife

Lycksele + Barnvakt + Mys

Kategori: Allmänt

Har varit i Lycksele hela guds långa dag. Det började med ett besök hos kvinnokliniken eftersom att jag var lite orolig då jag inte hade känt sparkar på hela gårdagen och morgonen. Men det visade sig att den förmodligen bara har vilat lite grann, för hjärtljuden var bra. Sen fick jag åka ner på BB för att göra ett ultraljud. Ojojoj sa barnmorskan när hon kletade omkring på magen. Hon mätte huvudet och magen och det visade sig att lillen vägde 3100 g nu! Sedan sa hon att jag gott och väl kunde räkna med att bebisen skulle väga över 4 kg när dem kom ut. Så nu är man riktigt nojig över förlossningen. Men den mår då bra och det är huvudsaken.

Sen blev det lite shopping på jysk och dollar store. Så nu har jag äntligen en rums matta och ett överkast! Sen blev det förståss lite annat små tjafs som man kan behöva. När vi var hemma i Malå gick jag och hämtade lillasyster på dagis så vi gjorde lite mat och såg på bolibompa!



Senare ikväll har Kelly och Cassie varit här. Har suttit och surrat en del om allt möjligt. Sen fick jag lite bebiskläder av Kelly och Patrik som var sååå fina. Tack så mycket <3
Nu sitter jag med ricinolja och tittar på Jersey Shore första säsongen. Ska tappa upp ett bad så lite spänningar lossnar sen blir det sängen. Lunch dejt med Emelie imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: