knockeduplife

L Word

Kategori: Allmänt

Mickan var här i helgen och hade med sig sin externa hårddisk så vi kunde se lite filmer. Men som "otur" var så glömde hon den här och då har jag passat på att se lite L Word. Det är en riktigt bra serie, lite vulgär och genant ibland men tycker att den är riktigt underhållande. Har dock börjat tänka på att jag bor på nedrevåningen och att jag har jätte bra insyn till min lägenhet. Så förmodligen så kanske någon granne har traskat förbi och tvär sneglat in och trott att jag tittar på lesbisk porr, eller förhoppningsvis inte kanske man ska skriva. Men då kanske dem har något att prata om. -Alltså den där gravida tjejen ligger och tittar på lesbisk porr VARJE KVÄLL! haha. Men jag är helt fast.

Har varit klart barnvakt till Agnes nu och ojojoj vad hon är livlig och har energi. Så nu ska jag krypa ner under filmen och se något avsnitt av L Word sen blir det sängen och lär nog somna som en stock.

Natti natti

Kommentarer

  • mickan säger:

    haha just fan!! jag har ju letat efter den :) kan komma förbi och hämta den i helgen ;)

    2012-01-12 | 22:28:51

Kommentera inlägget här: