knockeduplife

Nio dagar senare

Kategori: Allmänt

Och så var man nere på startvikten igen, helt otroligt att det kan gå så fort ändå. Dock är kroppen inte i form, men det får vi ta igen senare. Känns som att jag vägt 150 kilo och tappat 50 kilo på en vecka. Magen är lös och dallrig haha. Får börja gå långprommisar sen när stygnen är borta så det inte känns som att man har en kaktus i brallorna.
För att prata om något annat kan jag ju berätta att lilleman har inte sovit mycket inatt, vaknat varannan timme för blöjbyte/matning. Så idag är man lite halv sliten. Tror att det blir att sitta i pyjamas hela dagen om inget annat kommer kring. Men till helgen kommer Mamma, syster Maja och lillebror Ludde upp och hälsar på. Så då får man kanske ta igen lite sömn på dagen iaf. Hon ska även ta upp lite kort på mig när jag var liten så man får se om jag och Otto är lika varann. Tycker att det är så svårt att se likheter med en själv, men så är det väl.
The most amazing body!

Kommentarer

  • Empan säger:

    Imponerande!

    2012-02-22 | 11:44:02
  • ylwawiie säger:

    Det är bara att du hör av dig om du behöver avlastning om så bara för att ta ett bad eller vad som helst :)

    2012-02-22 | 16:25:58
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: