knockeduplife

BB väskan packad till knoddas

Kategori: Graviditeten

Har spenderat kvällen i tvättstugan med att tvätta lite babykläder som ska med till BB.
Så nu har jag packat färdigt väskan, tror jag iaf. Tycker att det är så svårt att veta hur mycket kläder man ska ha med sig till lilla knodden. Så ni som är erfarna får gärna flika in med en kommentar om det är någonting viktigt som jag glömt...
1 Overall (som jag fick av fina Kelly och Patrik.)
3 par byxor
3 bodys
1 Sparkdräkt
1 Hjälm mössa
1 Haklapp
2 par sockar
1 Varm mössa
10 blöjor i olika storlekar
tossor och vantar.
Den superfina bilbarnstolen som jag fick låna av Stina ska ju med. Och självklart måste den supermysiga filten med!
Nu är det bara att packa min egna BB väska sen är jag redo för action!
Måste bara lägga upp en bild på min nya skötväska som jag själv tycker är riktigt snygg.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det såg bra ut! :) du kommer ju att få ett startpaket där också mest troligt med mössa, blöjor, body och lite såntdär!

    2012-02-08 | 00:05:54
  • Cicci säger:

    Jag fick två stycken startpaket på bb i Lycksele. Ett från pampers och ett från libero. Där var de blöjor, tvättlappar, body, salvor, shampoo och sånna saker. Din packning såg bra ut :)

    2012-02-08 | 00:33:53

Kommentera inlägget här: