knockeduplife

Nu är veckan kommen.

Kategori: Allmänt

Går in i vecka 20 idag. Vilket betyder att jag är halvvägs gången. Så på fredag blir det Ultraljud, ska bli jätte spännande. Dem ska tidsbestämma graviditeten, så jag kan både bli framflyttad eller bakflyttad men sånt kan även ändras under månaderna som kommer. Dem ska även fastställa hur många foster det är i min belly, och jag har svårt att tro att det är twins där inne. Så jag hoppas verkligen att allt går bra, men nojig är jag ändå man vet ju aldrig hur det står till.

Har jag lite tur kanske man får veta om de är en liten pojke eller flicka där inne. Magkänslan säger att det är en pojke just nu, men de återstår att se.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh så spännande! =)



    /Komilla

    2011-09-12 | 12:22:55
  • sonja säger:

    Åh, va mysigt! De e så kul att se dom därinne, de blir liksom verkligt på nåt sätt. =)

    2011-09-12 | 15:16:21
  • gabriell säger:

    Lycka till snygging :)

    2011-09-15 | 13:13:44
    Bloggadress: http://gabriellpallin.tumblr.com

Kommentera inlägget här: