knockeduplife

Första plagget!

Kategori: Allmänt

Är fortfarande i det stadiet där jag ännu inte har insett att jag faktiskt har ett litet liv i magen. Vilken chock jag lär få om det fortsätter såhär tills dagen är kommen haha.

För att försöka påminna mig själv eller för att försöka inse, har jag beställt en liten overall som lillen kan ha i vinter när det blir kyligt. Det är det första plagget jag köpt och mer lär det bli, men det får nog vänta ett tag till. Är faktiskt lite nojig, känns som att man aldrig kan veta säkert vad som händer. Om än att risken för missfall är rätt liten just nu. Men de är väl kanske för att jag i huvudet bara är i början av graviditeten och inte i mitten.
Nåväl, snart lär jag ju faktiskt måsta inse fakta!



Kommentarer

  • ylwawiie säger:

    Åh vilken gosig!!

    2011-09-07 | 19:41:42
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/
  • dady säger:

    Vem är pappa till barnet?

    2011-09-07 | 21:56:32
  • Anonym säger:

    Vilken månad är du beräknad i?

    Grattis! =)

    2011-09-08 | 15:14:49

Kommentera inlägget här: