knockeduplife

Resumé av lite blandat

Kategori: Allmänt

Jobbar förmiddag i veckan, och jag hade de inte roligt inatt när jag började bli stressad över dem få timmars sömn jag skulle få. Tog mig upp iallafall och dagen gick bra, var inte alltför trött ändå. När jag kom hem så dök Köks Jim upp och skulle ta lite mått på mina köksluckor, så snart får man nya fina köksluckor! Inte en dag försent. Dem jag har nu är så förskräckligt fula att nya handtag inte ens hjälper. Men nu blir de nytt och fräscht. (kanske bor kvar här nu när allt blir uppfräschat, hähä)

Tog en kvälls dusch, inte för att jag behövde utan för att de är så satans skönt att sitta i mitt lilla hörn medan det öser ner kokhett vatten över axlarna. En halvtimmes dusch blev de sen gick det inte att höja värmen mer och vattnet blev kallare. Tog hand om min små fossingar också, så nu glider jag omkring på golvet tack vare fotkrämen. Bambi på hal is! Ska slänga mig i sängen snart och zappa mellan DH och Värsta pojkvänsakademin.

Förresten så hade jag tänkt berätta lite mer "om mig själv". Men tycker att det dels är tråkigt att beskriva mig och vilket sits jag sitter i, och dels för att inte vet vad jag ska skriva. Vet att en del är lite nyfikna så ni får helt enkelt ställa lite frågor så ska jag svara och förklara lite. Om ni vill förståss!

Cya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: