knockeduplife

Nedgång före uppgång.

Kategori: Allmänt

Har en "dålig" vecka. Sover mest, och när jag är uppe mår jag dåligt. Lågt blodtryck eller något i den stilen. Så jag har faktiskt inte haft någon ork eller lust att uppd här eftersom att jag inte gör något, det händer dessutom ingenting heller. Känner mig som en fånge i mitt egna hem. Ner dragna persienner och inte en enda lampa får stå och lysa, men försöker tvinga mig ut för att få liiiiite frisk luft. Men annars är sängen min partner in crime. Lillen buffar lite då och då som en påminnelse att jag faktiskt lever, och tur är väl de.

Ska låta dem här värsta dagarna få vara, och sen ska persiennerna upp, förrådet ska styras upp inför flytt, ska börja aktivera mig. Och då kommer nog lyckoruset tillbaka. Men tills dess, Godnatt!

Kommentarer

  • ylwawiie säger:

    Sysslar inte med awarder egentligen men lite kul var det. Så du har fått dig en! ;)

    2011-10-14 | 15:39:02
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: