knockeduplife

Let it snow!

Kategori: Allmänt

Är faktiskt riktigt irriterad över att jag stukade foten igår, det innebär att jag inte kan jobba! Och det retar mig något så kopiöst! Hoppas att smärtan går över fort så att jag är redo för att arbeta igen.

Har hur som idag haltat iväg till Ica för att handla lite mat. Blev köttfärssås till middag idag, måste däremot öva lite mer för jag blir alltid fett besviken när jag gör det själv. Mammas och Pappas såser är jämt jätte goda och jag försöker göra som dem men lyckas aldrig.

Förresten ryktas det om snö imorgon!! Can't wait. Längtar tills snön ligger kvar på backen och när man kan börja använda vinterjackan igen. Mest troligt lär ju inte snön stanna kvar nå länge men man kan ju alltid hålla tummarna...



Hahaha alltså man ser inte liten ut nu för tiden!

Kommentarer

  • Marra säger:

    Oj vad maen växt!! Tyckte inte ens d syntes när jag va hemma sist ;-)

    Fin du är iaf

    2011-10-07 | 00:34:02

Kommentera inlägget här: