knockeduplife

kranky

Kategori: Allmänt

Har varit så otroligt jäkla trött idag, slumrade till flera gånger idag på jobbet. Ögonen ville som inte riktigt samarbeta med mig. Och det värsta när man är trött är att jag är lite lätt retlig. Säger ingenting och det behöver inte vara något speciellt som händer, men hjärnan kan koka över när jag stör mig på något/någon. Och ju mer man tänker desto grinigare blir jag. Så jag tror att jag nu bara ska göra middag och sedan dra ner persiennerna och sova, för det här går inte!

Jobb imorgon och sen är det plötsligt helg igen, blir Idol med Empan imorrn. På lördag blir det att hälsa på + mostrarna för att kolla lite bebisstuffs, och sen mina vänner på söndag så går jag in i vecka 24. Alltså 16 veckor kvar bara.

Nepp, starta med middan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: