knockeduplife

Hår resande

Kategori: Allmänt

Hade ett ärende på banken idag, och såg då när jag skulle visa legitimation att mitt leg går ut imorgon. Men tack och lov så skulle jag inte behöva fara till Umeå för att fixa de, var bara tvungen att fixa fram ett foto så skulle de ordna sig. Så jag ringde fotografen här i Malå och fick fota på en gång. Dock ett problem. Kalla mig fåfäng men jag har världens utväxt på håret som jag inte har hunnit färga än. Och hur snyggt är de att ha en jätte utväxt på legget som man faktiskt ska ha fem år framåt. Så jag fick lösa de på annat sätt. Haha jag är så patetisk men jag smetade på mascara på utväxten och det syntes faktiskt inte att jag hade någon utväxt.

Så jag kan nu tipsa er fake black heads att använda mascara på håret om det krisar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: