knockeduplife

Bortskämda jag.

Kategori: Allmänt

Long time no see!
Har varit i Setsele hela veckan och "vilat". Och det är så sjukt dålig mottagning där så därför har jag inte haft med mig datorn (mobiltbredband). Bättre att ligga i Setsele och se tv (där man dessutom blir väldigt bortskämd med allt möjligt) än att ligga hemma och se tv. Men nu är jag hemma igen. Idag har jag sysselsatt mig själv med att städa, tvätta, rensa kylen, diska och handlat mat. Så nu känns det rent utav mysigt att vara hemma.

Ikväll ska jag Kelly och Patrik iväg och äta på pizzan, tror jag redan bestämt vad jag ska käka. Pepparstek coming up! Sen blir det nog att bara mysa på och se en film om jag känner pensionärerna rätt. Thumbs up!

Som sagt är det bara att ställa frågor, hade tänkt samla ihop dem vid ett senare tillfälle om det kommer in några fler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: