knockeduplife

Barnvakt

Kategori: Allmänt

Är nu hemma igen, och har tagit en varm lång dusch, tagit på mig den sexiga sparkdräkten och ligger och ser tv. Var i Setsele igår för att vara barnvakt åt Aggan. Gick super bra, blir alltid lika förvånad över hur bra det faktiskt går. Vi dansade till Judas Priest (Aggans val av musik), målade och tittade på disney channel, sen åt vi massor av godis, chips och ostbågar. Sen vid åtta slocknade Agnes, och då såg jag Så mycket bättre. Älskar att det programmet har börjat om, vet egentligen inte vad de är med programmet jag gillar men tycker att det är såå bra!

Måste också bara påpeka att inte gillar att man nu ska ställe klockan en timme bakåt. Vill ju gå och sova nu men klockan halv sex är väl nästan att ta lite väl mycket? Eller? Måste då först och främst komma på ett sätt att ta mig upp ur soffan. Gör så jag jäkla ont i magen. Är det någon som vet vad det kan bero på? När man t.ex spänner den eller trycker ovanför naveln. Man behöver inte ens trycka hårt för att det ska göra ont. Ska till barnmorskan på onsdag så då får jag väl fråga. Blää vad less jag blev. Ska rulla mig upp och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket. Förmiddags pass imorrn. Natti natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: