knockeduplife

Weekends!

Kategori: Allmänt

Vaknade klockan åtta imorse "pigg" och alert! Sysselsatte mig med att tvätta lite kläder och dammsuga. Det som suger med att det är höst är att det blir så satans grusigt hemma. Och det värsta som finns är att gå på ett golv som är just grusigt! Sen var jag en för jävla bra vän idag också. Lilla Ulven var shitfaced som han själv kallade de, så jag traska dig med lite mat åt honom. Sen fick han sova vidare.

Ikväll blir det pizzerian med Kelly och Patrik, och denna gång så har vi bokad bord. Vet inte om jag berätta det men förra helgen hade vi tänkt fara dit och äta men det var smockat där så vi for till hotellet. Samma sak där men vi "lov" att sitta i foajen på ett par fotöljer och trängas på ett väldigt litet bord. Men denna Lördag har vi bokat bord iallafall.

Har även bränt en ny skiva idag, och den är minst sagt taggande, om man kunde få slippa att vara gravid en kväll så man fick ta sig en kall öl hade det var prickan över i:et. Men miss ta mig inte, skulle aldrig dricka alkohol. Men man kan ju få vara sugen. Ska jag vara ärligt är det inte festandet jag saknar, snarare tvärtom. Tycker att det känns lite små skönt att slippa vara full och umgås med andra fyllon haha. Men just den där kalla goda ölen saknar jag faktiskt.

Ska sluta babbla och göra mig klar så man kan få fara och äta någongång. Ciao ciao

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag drack dom alkoholfria ölen. Dom var inte så tokig dom heller :-)

    2011-11-05 | 18:21:31

Kommentera inlägget här: