knockeduplife

Utflyttad

Kategori: Allmänt

Fick bara sova fyra timmar inatt pga att det tokstormade ute! Så vid åtta klev jag upp och började packa ner och ställa iordning lite till i lägenheten. Och sen kom farsan och hans buddy och hjälpte mig att flytta alla möbler. Tycker dock inte om att jag inte själv får "lyfta" så jag struntade lite i de och körde på ändå och har hållt igång hela dagen lång. Och äntligen är det tomt i gamla lägenheten och allt är nästan fixat i nya. Nu är det bara gardiner som ska upp och lådor som ska ner i förrådet. Och tro mig!!!! Jag har så satans ont i fötterna efter den här dagen att det gör ont att gå, sen är svanken helt slut körd också, gör riktigt ont att böja sig ner. Så man kanske ska börja tänka sig för ändå med det här att lyfta och bära.

Har gjort en super god köttfärssås som satt som ett smäck i kistan, vad det blir ikväll vet jag inte än. Kanske ska göra Mickan sällskap på borgen för checka läget, men vette tusan om mina fötter pallar de. Vi får se helt enkelt.

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: