knockeduplife

T-t-t-t-t-t-t-t

Kategori: Allmänt

Torsdag med stort T! Vilket betyder att jag får helg 00.00!
Känns riktigt bra, för jag har en hel del att göra i helgen. Alla möbler ska nämligen flyttas ut ur denna lägenhet och in i den nya! Sen ska det även hallen målas om i den här lägenheten, näste person som ska flytta in kanske inte kommer att älska min rosa hallvägg lika mycket som jag gör så det är nog bäst att måla den vit igen. Sen ska det ju även städas ordentligt innan jag kan lämna igen nycklarna. Och sen ska jag ta och kurera mig ordentligt är så j*vla jobbigt att vara förkyld, vill den aldrig ge med sig eller vad handlar det om?

Ska blir super kul att sedan börja packa upp allt i nya lägenheten så det blir hemtrevligt där också, och då tror jag faktiskt att det är lika bra att att börja julpynta också för det håller på att vara dags! Kanske man får lite julstämning också.

Imorgon är det även barnmorske besök som gäller! Hoppas att järnvärdet är mycket bättre än sist även fast det inte riktigt känns som att det är de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: