knockeduplife

Stuffed up

Kategori: Allmänt

Har precis ätit klart maten och jag kan lova att jag är proppmätt! Törs inte böja mig ner för då kommer väl allt upp igen. Man kanske ska lära sig någongång att inte äta så snabbt. Men är man en stressätare så är man.

Var ju som sagt hos barnmorskan idag! Allt såg jätte bra ut förutom att jag hade järnbrist så nu blir det till att äta järntabletter. Kan kanske förklara varför man har varit så jäkla orkeslös, har ju bara legat på soffan och i sängen. Men nu kanske man blir pigg och alert, fast det har väl sina baksidor också. Kommer kanske inte kunna somna sju på kvällen längre.

SF måttet låg på 25 vilket var normalt. Lillens hjärtrytm var på 150, låter som en galopperande häst där inne, helt otroligt att höra. Fick även veta att den ligger med fötterna nere just nu. Vet inte hur det är för er andra, men jag känner då jätte tydligt när lillen vänder på sig. Så nu blir det till att inspektera ofta hur de ligger till!

Kändes inte som att det var en månad sen jag var där sist så nog fasen går tiden fort ändå!

Nej nu ska jag vila maten lite grann sen blir det simhallen med Mickan. Ska bli grymt skönt att få simma lite och sen lägga sig i bastun!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: