knockeduplife

Skit torsdag

Kategori: Allmänt

Imorse kring halv sju pratade dem på radion om att dem hade torsdagsfeeling, att dagen innan helg är en bra dag. Det var precis vad jag kände också, men ack vad jag bedrog mig. Varit rent utav en skit dag från nästan morgon till kväll. Less less less. Humörsvängningar utav dess like, kände ett tag idag för att antingen gråta en skvätt till att skrika fula könsord. Tur att man jobbar med folk som är roligt så man slipper får utbrott haha.

Huvudet har varit på hel spinn. Flytt 1:a dec så nu i helgen ska det packas och bara de får mig att vilja spy galla. Sen kommer det upp saker som jag känner att jag inte orkar med just nu. Det är simpla saker men jag blir bara så j*vla less på allt idag av någon konstig anledning. Och dessutom var jag vrålhungrig efter jobbet och det gör mig bara ännu mer kinkig. Varit pain in the ass idag mot alla, ingenting har kunnat få mig på bra humör.

Men imorgon är de Happy Friday!! Förhoppningsvis, jag ska verkligen gå in för att morgon dagen kommer bli awesome.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: