knockeduplife

Så var den här helgen över också.

Kategori: Allmänt

Har sysselsatt mig med att packa ner livet i lådor igen, kan fortfarande inte förstå varför det ska vara så satans jobbigt att packa och hur mycket skit man har. Gjorde en rensning sist jag flyttade men tydligen fanns det kvar mycket skrot ändå. Har även umgåtts med Kelly och Patrik, käkade en mumsig kebabtallrik och kollade på Stupid, crazy love eller något sånt. Sen har jag även varit med Mickan och Tina, såg kult filmen poltergeist 1 och 2 och surrat en massa strunt. Så jag måste nog ändå säga att jag hunnit göra en hel del den här helgen.

Imorgon får jag hämta nyckeln till nya hemmet och ska börja flytta över kartonger så man till helgen bara behöver ta dem stora sakerna som säng, köksbord och soffa. Är alltid jobbigt att flytta men det är så sjukt skönt när allt är flyttat och man kan börja "leva" igen. Kommer att trivas jätte bra tror jag, riktigt skönt med bottenvåning så man slipper trappor. Can't wait!

Nej nu ska jag börja packa ner alla kläder, ha en bra söndagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: