knockeduplife

Kvinnan i mitt liv.

Kategori: Allmänt

Kan känna en lätt irritation över praktiskt taget allting. Retar mig på så otroligt små saker att jag ibland känner att jag blir arg på mig själv. Och någon som kan få mig att bli sådär ruskigt irriterad är min kära lilla farmora. Hon är som hon alltid varit, tjurig och bestämd. Vilket jag också fått ärva av henne. Men just nu kan hon reta gallfeber på mig över små saker som t.ex. Hur mycket jag har lagt på mig, en dörrmatta, hur jag ska ställa i ordning mina saker i skåpen, matlådor, duschdraperi ja you name it! Hon menar ju förståss väl och i vanliga fall skulle jag inte brytt mig så mycket, men nu ryker det från öronen. Hon är trots allt min Farmora älskar henne över allt annat och skulle inte veta hur jag skulle klara mig utan henne. Så jag får nog ta och skärpa mig lite när hon lägger kommentarer.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag var precis likadan, blev nästan värre för mig efteråt när man ammande och alla hormoner. Var riktigt jobbigt. Minsta lilla sak mormor sa så blev jag så fruktansvärt irriterad. Ibland röt jag ifrån och sedan blev vi ovänner. Men nu när man slutat amma och hormoner lagt sig lite är allt som förr igen :)

    2011-11-23 | 14:53:33

Kommentera inlägget här: