knockeduplife

Grodor och pannkakor

Kategori: Allmänt

Jobbat klart för denna dag, är rätt lustigt i veckan när jag jobbar förmiddag att jag vaknat innan väckarn har ringt, och den ringer kvart i fem!! Men det är rätt nice ändå för då vet man att man kommer att somna gott på kvällen. Och det kommer jag göra ikväll för jag har nämligen städat lyan och ätit en pannkaka för mycket så ligger redan utslagen i soffan.

Var ju på badhuset igår med Mickan. Var hur skönt som helst att basta och "simma", är ju ingen Therese Alshammar i bassängen, måste vara sjukt otränad dessutom för jag fick typ mjölksyra i armarna efter tre längder haha. Och sen MÅSTE jag införskaffa en baddräkt, för no way in hell att jag besöker badhuset igen i bikini. Dels är den för liten och sen ser det inte så jävla bra ut att trippa omkring runt bassängen som en baywatch brud i en grodas kropp. Herregud säger jag bara! Men skönt var det iallafall.

Ciao ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: