knockeduplife

Godmorgon världen!

Kategori: Allmänt

Känns värdelöst att kliva upp den här tiden idag, hinner ju inte göra någonting alls! Men har haft världens jobbigaste natt hittils. Vaknade tre gånger av att jag kände hur lillen vände på sig eller något sådant. Magen såg helt missbildad ut, såg ut som att det skulle komma ut en pumpa på vänstra sidan och på högra sidan såg det helt platt ut. Hur som, är ju även förkyld så vaknade till några gånger av host attacker. Vaknade kring sju imorse av att jag fick världens kramp i vaden,  gör så sjukt ont att jag inte ens kan förklara det. Har aldrig haft senadrag men kan tänka mig att det kanske är liknande, visste iallafall inte om jag skulle måste gråta en skvätt eller ge vaden en riktig höger för att det skulle försvinna. Plus sjuka drömmar, Ylwa-lisas och Kelsans hundar var med. Båda hundarna hade nosring och kunde prata, Remus (Ylwa-lisas hund) hade även ett horn på huvudet som man var tvungen att klippa ner för annars började det se ut som en jättelik gurka. Ja ni kanske förstår att denna natten har varit helt sick så kanske var bra att jag fick sova länge ändå.

Nu måste jag däremot ta och börja göra mig i ordning för jobb, ha en bra dag allesammans!



Kommentarer

  • ylwawiie säger:

    Det ser dock inte ut att vara alltför omysigt på bilderna, haha! ;)



    HAHAHHAH vilken jäkla dröm, sådant man önskar att man själv drömmer... men inte! Tur något under natten var roligt.. Hör av dig någon dag då du har tid för mig!! :D

    2011-11-22 | 19:51:18
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: