knockeduplife

Flytta ut, flytta in

Kategori: Allmänt

Och så var det helg igen. Veckorna går ju så sjukt fort att det kändes som att det nyss var helg. Men man får ju absolut inte klaga. Ikväll ska jag ut till Setsele för lite middag och relaxation, var faktiskt ett tag sen jag var ute hos farmora haha. Ska alldeles strax fara och kolla på en lägenhet, hoppas att den är fräsch så man inte behöver fixa så mycket. Och om jag tar den 2:an får jag flytta in 1 dec. Shiiiit säger jag bara, då blir det till att packa ner livet i kartonger igen. Hatar hatar hatar att flytta, är så jävla drygt att packa ner och forsla grejer och packa upp. Men det är bara att göra, vill ju ha allting klart när lillen kommer. Nej ska göra mig klar och vänta in att farmora ska komma, farmor är ju alltid farmor och ska alltid ha ett finger med i spelet för att inspektera om det är en bra lägenhet haha. Ha en bra helg allesammans!

Kommentarer

  • Gabriell säger:

    Fin du är :)

    2011-11-11 | 18:48:34
    Bloggadress: http://gabriellpallin.tumblr.com
  • Malin säger:

    Du är så himla fin i din mage. Tror att det kommer gå toppenbra för dig att bli mamma, du verkar ha blivit så trygg i dig själv. All lycka till!

    2011-11-17 | 12:30:31

Kommentera inlägget här: