knockeduplife

Längsta veckan på länge.

Kategori: Allmänt

Och som jag tydligen har väntat på att det ska bli helg, inte för att det kommer att bli en lugn helg men de är alltid skönt att känns att det är helg ändå. Hållt på hela veckan med att pyssla här hemma i den nya lägenheten plus att jag jobbat förmiddag så jag har rent utav inte orkat skriva något här.

Har idag rensat ut förrådet i gamla lägenheten så det är tomt och Kent och Farmora hjälpte mig med de. Det finns nog inte ord för hur mycket jag uppskattar deras hjälp, dem har hjälpt mig med så mycket under alla dessa år att jag nog aldrig kommer kunna ge tillbaka lika mycket. Skulle jag vinna en mille skulle dem få halva åtminstonde. Imorgon blir det Skellefteå där det jag inhandlas lite saker jag måste ha till lägenheten, och på söndag ska hallen i gamla lägenheten målas. Ja ni hör ju själv att denna helg inte kommer bli lika lugn som jag önskar att den vore.

Är helt slut med i kroppen och har som ingen energi över känner jag, så ikväll blir det att fara på pizzan och äta middag med Empan. Kände verkligen inte för att ställa mig och laga mat. Och en pizza slinker nog ner i magen.



Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

  • gabriell säger:

    finbruttis =) Kan det vara möjligt att jag kan komma förbi och hämta min skinnjacka som ja hade hos dig? den där bruna :D Nästa gång jag är i malå alltså. Puss

    2011-12-02 | 18:40:31
    Bloggadress: http://gabriellpallin.tumblr.com

Kommentera inlägget här: