knockeduplife

Lång Lördag

Kategori: Allmänt

Har varit i stan hela guds långa dag och shoppat upp lite för mycket pengar, men när jag kom hem såg jag att det inte var särskilt mycket jag hade handlat såg rätt lite ut. Men det var kul att göra stan iallafall, det finns så mycket kläder jag skulle vilja köpa men det går ju inte köpa kläder nu, för jag hade ju inte tänkt se ut såhär för resten av mitt liv. Ska bli ruggigt kul att shoppa sen när man knöst ut lillen.

Är iallafall helt slut i kroppen, värk i fötterna och sista biten till bilen fick jag gå armkrok med Mickan som stöd. Nu är jag iallafall hemma och Ylwa-lii har kommit för att lämna lilla Remus. Så ikväll är jag hundvakt, och just nu ligger han och vilar. Kan knappt låta bli att skratta lite åt hur han ser ut, han har så lång lugg att jag undrar om han kan se något haha. Sen hann han rufsa till frillan i sofftyget så det stod rätt upp. Söt är han.

Ikväll blir det nog att se så mycket bättre och ta det lugnt, för imorrn blire till att måla hallen i gamla lyan samt mammagrupp. Så vila är nog på sin rätta plats ikväll. Får se hur det går för Remus att sova här också. Men det borde inte vara några problem.







Kommentarer

  • ylwawiie säger:

    Haha, fina bilder! Dock störda. Inte du då, men Remus ser helt väck ut! :) Tack för att du tog hand om honom. <3

    2011-12-04 | 18:22:45
    Bloggadress: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: