knockeduplife

Go'boken

Kategori: Allmänt

Har haft en betydligt mycket bättre dag idag på jobbet, benen värkte inte lika mycket. Kan ha att göra med att jag drog på mig kärringsockarna (stödstrumpor) idag. Efter jobbet blev det att besöka barnmorskan igen, lillens hjärta låg på 144 och sf-måttet låg på 32. Lillen låg med huvudet neråt och allt annat såg bra ut.

När jag kom hem låg det ett paket i brevlådan, ett paket från Go'boken. Beställde hem för någon vecka sen och nu hade det kommit. I paketet låg det lite smått och gott, men beställde den mest för att få "boken om dig". En jätte mysig bok som man fyller i under barnets första år. Den är jätte fin och bra kvalité. Så ikväll ska jag fylla i början på boken så långt jag kan dvs för framtiden är oviss än. Mys.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: