knockeduplife

Finns inte så mycket att säga

Kategori: Allmänt

Är så fruktansvärt less på att jobba, inte att jobba i sig utan för att jag inte orkar ta i som vanligt. Går tydligen inte att tvär göra någonting, vankar fram till höger och vänster och känns som att det går i slo mo. Och alla dessa trappor!! Fyra trappsteg och jag får mjölksyra i benen. Sammandragningar vid varje litet lyft. Ja ni hör ju hur jag beklagar mig, men jag är inte den som klagar i första taget men nu håller det på att vara riktigt påfrestande allra minst frustrerande! När man äntligen har fått kliva in genom dörren efter en dag på jobbet är man så slut att man inte orkar bry sig om att göra sig "fin". Springer omkring i sparkdräkten utan smink och håret i en boll på huvudet. Men det bästa som finns efter en dags springande är att lägga sig i badkaret med massor av skum och tända ljus och bara ligga där tills hela kroppen ser ut som ett russin. Och kan ni ens tänka er hur skönt det är att sedan lägga sig i sängen och sova några få timmar.

Hur som haver har jag ingenting roligt att berätta utan klagar av mig lite. Men det är inte så länge kvar innan knytet ska anlända, och då lär det bli ännu mindre sömn. Men det kompenseras nog med att lillen äntligen kommit ut och att man faktiskt får känna, klämma, lukta och beundras.

Dags att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: