knockeduplife

Finally!

Kategori: Allmänt

Äntligen helg, trodde aldrig denna fredag skulle komma. Ska försöka att verkligen njuta av den här helgen och bara ta det lilla lugna. För till veckan är det eftermiddags vecka, men jag ska bara jobba tills på onsdag. För på torsdags morgonen tar jag bussen ner till Härnösand för att fira jul med min kära mor och syskonen. Julafton just nu får mig bara att få en klump i halsen, varför får man alltid lite ångest när det närmar sig?

Har precis ätit en matlåda och kanske man ska ta och vila en stund tills det är dags att hämta tvätten som snart är klar. Sen får kvällen sluta som den slutar, om jag somnar efter att jag hämtat tvätten får det bli så. Jag menar är det helg så är de.





Ja juste måste ju bara ta och klämma in att jag har väldigt svårt att se mina fötter, och jag har inte storlek 34 på fötterna. Maen håller på att vara nalta stor nu!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: