knockeduplife

Cause you had a bad day

Kategori: Allmänt

Var så trött i kroppen igår, knodden sparkar så hårt mot mellangärdet och revbenen så det känns som att jag har blåmärken på insidan. Så jag tänkte att jag skulle sova ut ordentligt när jag kom hem och att jag inte skulle kliva upp förän jag vaknade av mig själv. Men nog är det just troligt att klockan 8 kommer första samtalet från en försäljare som vill sälja tvättmedel. - Nej tack! Jag är inte intresserad av att få hem nå tvättmedel i en hink. Var på en halvtimme senare det ringer igen och igen och igen. Och så har det trillat in fyra sms om erbjudanden om rabatter på ellos, kappahl och allt möjligt.  Så halv tio fick jag ge upp, lite smått irriterad men ändå klarvaken.

Dem här två veckorna har verkligen tagit knäcken på mig och den här helgen blir det ingen ro heller. Ska måsta fara tillbaka till gamla lägenheten för att fixa till taket en sista gång. Sen ska jag hämta hem en sänggavel som ska målas om. Sen får det banne mig vara nog med att göra saker och stressa. Är nog inte så bra heller eftersom att jag gått ner fyra kilo på två veckor. Nog för att man egentligen ska bli glad när man går ner men det är nog inte så nyttigt just nu. Nu ska jag sluta vara så gnällig men jag vaknade nog helt enkelt upp på fel sida i dag, bokstavligt talat.

Ska bara vänta in farmora så jag kan fara på affären och handla lite mat, hoppas att dagen från och med nu bara blir bättre.

Kommentarer

  • tina säger:

    jag hade samma problem med tvättmedelkärringen samt alla erbjudanden från ellos kappahl osv... man blev ju måttligt less haha

    2011-12-09 | 12:32:00

Kommentera inlägget här: